xoves, 8 de maio de 2014

Trocos na Plataforma

estatisticas facebook

Facebook anuncia Audience Insights.

2014 Maio 08
Fonte: Facebook.

Baixo o epígrafe "Mais información sobre as persoas importantes para teu negocio con Fb Público Insights", a plataforma creada por Mark Zuckemberg ven de anunciar unha nova ferramenta para anunciantes que permite atopar información arredor dos gustos do público que obxectivamente cada negocio pode desexar acadar.

Con esta  ferramenta Facebook pretende por o dispor dos negocios información estatística (insights) relativa a súa audiencia/público obxectivo, incluindo informacións que ata o de agora non estaban incluidas relacionadas co entorno xeográfico, comportamento de compra, datos demográficos etcétera.

Audience Insights explicado coas verbas de Facebook:

Supoñamos que queres aumentar a percepción da  túa marca e vender os teus productos of-line, é decir, dentro da tenda.
Entón ti queres saber cantas persoas que están na plataforma Facebook viven perto das túas tendas, así como os seus intereses, os comportamentos de compra pasados e si mercan ou non en liña.

estatísticas facebook
Imaxe: Facebook for bussines.

Pois cos datos que agora van atopar os publicadores de anuncios, van poder coñecer, cando menos, de xeito estatístico e anónimo datos tales como:

  • Demográficos: Edade, sexo, estilo de vida, educación, estado civil, tamaño da familia.
  • Gustos: Páxinas que gustan referidos a distinta categorías, como roupa, deportes etc.
  • Localización e idioma: Onde viven e en que idioma teñen configurado o seu Facebook.
  • Uso do Facebook: Con que frecuencia se conectan a Facebook e mediante que dispositivos o fan.
  • Actividade de compras: Comportamento coñecido de compra pasado e métodos de compra (en liña ou na tenda)

Esta información estará segmentada  en tres grupos diferentes:

  • Usuarios de Facebook en xeral.
  • Persoas conectadas co teu negocio ou evento.
  • Audiencia que xa forma parte da túa clientela.

A diferencia entre os futuros (esta versión somente está funcional polo de pronto -2014Maio- en USA) Insights da Audiencia e ós Insights das páxinas actuais, é que os "Audience Insights" analizan a clientela potencial, mentras que as analíticas das páxinas traballan sobre as interaccións que xa tes nela (gostos, comentarios, accións).

Dentro de uns meses, teremos - dice Facebook - esta ferramenta analítica dispoñible no "resto do planeta".

Fonte do texto orixinal e imaxes: Facebook.

PS: Haberá quen diga que o galego é dificil.. pero  Ños !! como pode rematar unha verba en 4 consoantes... insiGHTS????

Apuntate o taller para non perderte caseque ningunha actualización do que pase na plataforma Facebook, e si tes algunha dúbida... pois contactame, que para iso estamos.



Abril 2014
Novo cambio no algoritmo de Facebook para amosar melloras no Feed de novas e votar do FB ás Spammers.

Limpando o  News Feed de Spam

Por Erich Owens , Enxeñeiro de Software, e Chris Turitzin , Xerente de Produto
Adaptación o galego: @manolofreiria

O obxectivo do News Feed é entregar o contido axeitado para as persoas determinadas, no momento, para que non se perdan as historias que son importantes e relevantes para as usuarias.
Con estes trocos, facebook anuncia unha serie de melloras para as novas historias na nosa páxina de feeds (novas), que en ocasións as usuarias consideran spam (contido non desexado) e non as queren ver.
Moitas desas historias son publicadas polas páxinas deliberadamente para tentar acadar unha audiencia que a noticia por si soa non faría.
Categorizanse tres grandes categorías sobre as cales vaise actuar.

Like- baiting (Cebos -Me gusta)

Cando é unha nova na liña de noticias convida ás lectoras a compartir, gostar, comentar ou compartir o post, co fin de acadar unha distribución adicional mais alá da difusión que normalmente recibe.

As persoas adoitan respostar as mensaxes que lles piden tomar unha acción, e iso ben significando que estes posts son amosados a mais persoas, e tamén que se mostra mais arriba na páxina de novas.Non obstante, cando Facebook pidelle ás usuarias que avalien a calidade desas historias, estas non as consideran mais relevantes que outros contidos cun número semellante de gustas, comentarios ou compartidas.
Facebook considera que estas historias levan a unha experiencia negativa ou menos agradable para as usuarias, xa que abafan o contido de amigas e páxinas que realmente si resultan interesantes para as usuarias.
A mellora que o Facebook fará pretende garantir que estas noticias-spam non aparezan nos lugares mais destacados da páxina de novas que os contidos relevantes de amigas e páxinas.
Con esta actualización da plataforma non se verán afectadas as páxinas que estean a tentar xenuinamente fomentar a discusións entre os fans, e centrarase nas Páxinas que frecuentemente piden likes, comentarios e accións sobre os posts.


Contidos de circulación recurrente

Tratase de contidos de circulación recurrente.
Persoas e páxinas frecuentemente partillan certos contidos, pero as usuarias entenden que existen moitos casos nos que as fotos e os videos son enviados unha e outra vez.
As novas na programación da plataforma pretende ocultar este contido recurrente e menos relevante e non enfatizar as páxinas ou persoas que utilizan este difunden este tipo de contidos. Deste xeito pretendese ocultar un 10% menos de historias nas páxinas de novas.

Ligazóns a Páxinas de Spam.

Algúns contidos nas páxinas de novas usan un formato ou lingoaxe impreciso para tentar enganas ás persoas e que fagan click nelas para levalas a sitios que só conteñen anuncios ou combinacións de contidos e anuncios. Por exemplo, moitas destas historias afirman que levan a un álbum de fotos ou a un video, pero en lugar disto levan a unha web solo de anuncios, ou a aplicacións que pretenden permiso para instalarse no teu dispositivo e ter acceso á túa rede de amigas.
Facebook medindo como as usuarias optan por visitar este tipo de ligazóns, foi capaz de detemiñar mellor os enlaces tipo spam. Con esta actualización reducirase a aparición na páxina de novas de enlaces Spam, o cal garantirá mellor que cando se visite un enlace non sexa unha perda de tempo, senon contido relevante.

¿Cómo afectará isto á Túa Páxina?

A maior parte das editoras non están no Facebook para enviar mensaxes de Spam, e si a utilización das túas publicacións é adecuada, incluso pode acadar unha maior visualización dos teus posts, en detrimento dos posts spammers.
As editoras que están a crear frecuente e intencionadamente spam para alimentar a pantalla de novas verán como a distribución dos seus contidos vai disminuir nos vindeiros meses.
Facebook está a facer cambios para garantir que estes contidos-spam non abafen o contido das amigas e páxinas que as persoas interesanlle realmente.

¿Qué  opinades? ¿Pensades que ides ter mais alcance o eliminar estes posts como dice Facebook ou seguiredes igual ou peor?

Apuntate ó taller para recibir todas as novas ( bueno... moitas novas) na plataforma Facebook, e fai medrar o teu negocio grazas ás Redes Sociais.




 
Licencia Creative Commons Trocos na Plataforma,  por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+


Emprega, si desexas, o espacio de comentarios do post,  ou no grupo Aula virtual de  Redes Sociais  de "Aprendermos" no Facebook , no  grupo "Aprendermos" do Linkedin ou no Grupo eMarketing Portugaliza de Google +
¡Colaboremos!
¿Prestache?



Ningún comentario :

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...